Waarom kan ik niet inloggen in Checkbuster?

U weet wel hoe u moet inloggen, maar toch lukt het niet. Wanneer u werkt met uw eigen smartphone of tablet, dan blijft u meestal ingelogd. Echter in sommige gevallen moet u opnieuw inloggen. Probeer de volgende stappen wanneer het u niet lukt om in te loggen. Komt u er alsnog niet uit, neem dan contact met ons op.

Inlogscherm
Staat u bij het juiste scherm? Staat er “Log in” boven het de velden waar u het mailadres en wachtwoord invult? Ziet u het scherm “Maak een nieuwe account aan”, dan klikt u onderin beeld op de knop: Log in met een bestaand account.

Wachtwoord
Vul voor het inloggen uw mailadres en uw wachtwoord in. Zet bij het invullen van het wachtwoord het “oogje” open, zodat u ziet wat u invult. Het wachtwoord is hoofdletter gevoelig. Kunt u desondanks niet inloggen, probeer dan eens de knop “wachtwoord vergeten”, om via uw e-mail uw wachtwoord te herstellen.

App sluiten
Sluit de app helemaal af en start deze opnieuw op. Weet u niet precies hoe dat moet, dan kunt u ook uw apparaat uit en aan zetten.

Internetverbinding
Voor het inloggen en in beeld krijgen van de inspecties is internetverbinding nodig. Bent u op een plek waar een goede internetverbinding is?

App verwijderen en opnieuw installeren
Mocht het voor u eenvoudig zijn om zelf de app te verwijderen en opnieuw te installeren, dan kan het wel eens helpen om de app opnieuw te installeren. Dit zorgt ervoor dat u zeker de laatste versie van de app hebt.